Offerte aanvragen Meer informatie

Quooker en So Incentive

Quooker kon voor zijn personeelsdag, inclusief boekpresentatie, maar één locatie bedenken: De Kuip. Carolien Brink van So Incentive organiseerde het event voor het Ridderkerkse bedrijf, dat wereldwijde faam verwierf dankzij de kranen met kokend, gekoeld en bruisend water. ‘De samenwerking met de mensen van Stadion Feijenoord verliep gesmeerd.’

‘De spontane wensen om ijsjes en bubbels te laten aanrukken, werden zonder problemen vervuld.’ Carolien Brink, So Incentive

Spectaculaire boekpresentatie
Met een grote glimlach stapten de 320 medewerkers van Quooker op vrijdag 3 september 2021 net na zonsondergang de klaarstaande bussen in. ’s Ochtends waren ze diezelfde bussen uitgestapt, aan de Olympiazijde van De Kuip. Onder de stralende zon wachtte hen een gevarieerd programma, bestaande uit een graffitiworkshop, een escape game en een voetbalpark met zeven verschillende onderdelen. Tussendoor werd er geluncht en waren ze getuige van een spectaculair tafereel. Een nieuw boek over de geschiedenis van Quooker werd per drone afgeleverd in De Kuip, waar de directie het aan de rand van het veld presenteerde aan de werknemers, die op de tribune hadden plaatsgenomen. De dag werd afgesloten met een walking dinner. Dat vond plaats op het terras aan de Olympiazijde en in de grote safaritent. Die was opgebouwd op de plaats van tribunevak Z, dat speciaal voor het evenement tijdelijk verwijderd was.

Denken in oplossingen
De architect van de succesvolle dag: Carolien Brink. Met haar bedrijf So Incentive organiseert ze incentivereizen en zakelijke events. In april 2021 legde ze namens Quooker contact met Stadion Feijenoord. ‘Ik zag De Kuip vooral als een voetbalstadion, ook omdat ik er nooit eerder een event had georganiseerd,’ vertelt Carolien. ‘Daardoor was ik sceptisch, maar dat gevoel verdween al tijdens de eerste kennismaking. Het contact was hartelijk en professioneel. Er werd gedacht in oplossingen, ook omtrent de coronamaatregelen die tijdens ons contact telkens veranderden.’

Extra water en ijsjes
Dat was niet alleen het geval voorafgaand aan het evenement, maar ook op de dag zelf. Carolien: ‘Het was bijna dertig graden, dus er moest regelmatig extra water komen. Dat kon zonder problemen. Ook mijn spontane idee om ijsjes te laten aanrukken, kon worden vervuld. En toen last minute werd bedacht om met een glas bubbels te proosten op het boek, was dat ook geen probleem. De samenwerking tussen ons team en dat van Stadion Feijenoord verliep top. Ze waren flexibel en dachten met ons mee.’

‘Eén van de tofste bedrijfsuitjes ooit’
Het belangrijkste voor Carolien was dat ook haar opdrachtgever Quooker zeer tevreden was. ‘Een van de directeuren zei dat dit één van de gaafste locaties was waar ze ooit een event hadden gehad. Dat kwam uiteraard deels het prachtige weer, maar de locatie en de gesmeerde samenwerking tussen So Incentive en Stadion Feijenoord speelden eveneens een belangrijke rol. Voor mij is De Kuip niet langer alleen een voetbalstadion, maar ook een geweldige plek voor evenementen. Als ik weer een event in Rotterdam mag organiseren, zou ik zo weer voor De Kuip kiezen.’