Offerte aanvragen Boek jouw tour

Surinaamse Leeuwen

De Kuip is dé locatie voor ieder evenement, zo blijkt eens te meer na de boekpresentatie van 'Surinaamse Leeuwen'. Driehonderd gasten waren aanwezig tijdens de presentatie in Brasserie De Kuip. Ricardo Thomas, partner bij uitgever O1 Group Media, was in zijn nopjes met de organisatie.
De nostalgie van de Brasserie was een reden om het evenement hier te organiseren. Ricardo Thomas
Hoewel de boekpresentatie zeker geen kleinschalig evenement genoemd kan worden, was de sfeer in de Brasserie intiem. Om vijf uur 's middags werden de gasten verwelkomt. 'Iedereen werd goed aangesproken. De benadering was heel persoonlijk', vond Thomas. Voor de Rotterdammer is De Kuip niet zomaar een evenementlocatie. 'De hele entourage in de Brasserie is top', aldus Thomas. 'Je voelt de historie van De Kuip door je lichaam heen gieren op het moment dat je aanwezig bent.'

Rotterdams

De Rotterdammer is zeer te spreken over de aanpak van de organisatie. 'Die is lekker Rotterdams. Wanneer je hulp nodig hebt staat de organisatie voor je klaar. Die gastvrijheid is fijn.'

Surinaams tintje

De gehele avond stond in het teken van 'Surinaamse Leeuwen', een exclusief fotoboek dat een inkijkje geeft in de grote Surinaamse impact op het Nederlands Elftal (de ‘Hollandse Leeuwen’) van de afgelopen jaren. De presentatie van zo'n boek past natuurlijk uitstekend bij De Kuip, het iconische voetbalstadion.

Een sfeervolle locatie die ook nog eens voetbal ademt, perfect voor deze boekpresentatie. 'Surinaamse Leeuwen' heeft überhaupt een De Kuip-tintje. In het boek worden namelijk diverse spelers van Feyenoord die ooit actief waren in het stadion, zoals Georginio Wijnaldum en Eljero Elia, geïnterviewd of geportretteerd.
8ceb43b3dd1b0fbc52470d6744374c78_2000_2000.jpg
Bekijk de brochure