Offerte aanvragen Meer informatie

Vergaderlocatie

De Kuip als vergaderlocatie in Rotterdam

Bent u op zoek naar een vergaderlocatie in Rotterdam? Of je nu brainstormen of juist knopen wil doorhakken. Wat het doel van jouw vergadering ook is, De Kuip is de frisse en inspirerende vergaderlocatie die kan leiden tot nieuwe inzichten en ideeën die jouw bedrijf verder helpen. De Feyenoord Business Unit, de Boardroom of de Perszaal; het is heel wat anders dan een vergadering in jouw vertrouwde kantooromgeving.
Informatie aanvragen Offerte aanvragen
  • Unieke vergaderzalenzalen die out-of-the-box denken stimuleren, zoals de beroemde Perszaal

  • Vergaderlocatie met moderne faciliteiten en gratis wifi

  • Topsportomgeving die je laat streven naar succes

  • Uitstekende bereikbaarheid en 1.000 gratis parkeerplaatsen

  • Uitgebreide culinaire mogelijkheden, zoals eigen cateringservice

  • Te combineren met rondleiding door het stadion

Download de brochure

Goede bereikbaarheid van de vergaderlocatie

Je komt samen in De Kuip, ook voor een vergadering. De Kuip is uitermate geschikt als vergaderlocatie, mede door de goede bereikbaarheid. Het stadion ligt dicht bij de A16 en is met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Ook op het gebied van parkeergelegenheid is De Kuip een unieke vergaderlocatie in Rotterdam: met 1.000 gratis parkeerplaatsen voor de deur is parkeren geen probleem.

Adres: Stadion Feijenoord N.V. - Maasgebouw - Van Zandvlietplein 1, 3077 AA Rotterdam
Telefoonnummer: 010-492 94 44

Onbezorgd vergaderen

Bij een vergaderlocatie moeten de randvoorwaarden geen probleem vormen. In De Kuip is iedere zaal voorzien van moderne audiovisuele apparatuur, zoals beamers, schermen en een geluidsinstallatie. Op deze manier kunnen argumenten aan kracht worden bijgezet en blijven bezoekers goed bij de les. Welke opstelling gaat het worden? Het is een vraag die vaker wordt gesteld in De Kuip. De keuze is aan jou. Ook dit maakt De Kuip voor velen de favoriete vergaderlocatie van Rotterdam. Desgewenst voorzien we je van advies, want wij nemen graag alle zorgen uit handen.

Waarom vergaderen in De Kuip?

We gaan graag in gesprek om aan de hand van jouw wensen een vergaderlocatie op maat te verzorgen. Tijdens de vergadering staan we natuurlijk ook voor je klaar, zodat je zorgeloos de meeting bij kunt wonen. Denk hierbij ook aan culinaire wensen. Even pauzeren met een hapje of de focus verleggen met een uitgebreide lunch? Onze culinaire mogelijkheden zijn een fijne uitkomst. En wat past er beter bij een vergaderlocatie in Rotterdam dan een rondleiding in het meest iconische stadion van Nederland?

Het walking dinner waarmee we onze vergadering uitbreidden, was niet alleen heerlijk, het was ook erg ludiek vormgegeven. Alle zeventig gasten genoten er zichtbaar van. De ontvangst was geweldig, net als de flexibiliteit van het personeel rondom zaken als het geluid en het eten. Fred van Duijvenbode, Rotterdam Topsport

Inspirerende ruimtes

De Kuip biedt veel verschillende voordelen als vergaderlocatie in Rotterdam. Daarnaast is het natuurlijk een tot de verbeelding sprekende omgeving. De Kuip ademt Feyenoord. Niet zo gek, aangezien de club hier al sinds 1937 haar thuiswedstrijden speelt. In De Kuip zijn veel successen gevierd. Zet u met een vergadering in het stadion de volgende stap naar succes? De vergaderzalen van De Kuip zijn allen authentiek, flexibel in te delen en bovenal inspirerend. De iconische Kuip is uniek. Hoe bijzonder is een vergaderlocatie met het alom geprezen grasveld schuin onder je? Of wat dacht je van de Perszaal, waar regelmatig de tactiek met de hoofdtrainer wordt besproken. Bepaal nu zelf de bedrijfstactiek in De Kuip. Wij horen graag welke wensen op het gebied van vergaderen u heeft.

De Kuip is niet alleen geschikt als vergaderlocatie in Rotterdam, maar is ook ideaal als congreslocatie, evenementenlocatie, teambuilding uitje of het huren van een zaal.

Informatie aanvragen Vraag offerte aan
c79df3600fcd99fe0b344a6f43605655_2000_2000.jpg
785fdfbd16edd33805c0fa4cde3c5d61_2000_2000.jpg
8954c0e3c325ac646729cae810aa0b26_2000_2000.jpg

Vergaderen in coronatijd?